Sivut

keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Myöhäsen Matin elokuu

Mun niiiiiin piti tehdä tämä postaus jo eilen, tai oikeestaan aattelin että VIIMEISTÄÄN 5. päivä ettei mene liian pitkälle syyskuuta mutta... :-D No tässä näitä nyt taas olisi, elokuun suosikkijuttuja!


Lempparikosmetiikka - Victoria's Secret Passion Struck body mist

Pikkuruinen siskoni kävi meijän mummon kanssa Lontoossa ja sain sieltä tuliaisiksi tämän iiiiii-hanan body mistin. Olin siis tätä vähän kainosti toivonutkin, kun mulla on tätä samaa suihkugeeliäkin ja sen esittelin itseasiassa joskus kuukauden lempparina kans, tais olla tammikuu! Ihanan tyttömäinen, mutta ei mielestäni liian äklömakea. :-)


Lempparivaate/lempparikirppislöytö - valkoinen mekko

Alkujaan Hennesin L.O.G.G.in mekko on näkynyt täällä blogissa jo, mutta pakko oli nostaa se vielä tähän, niin ihana se on ollut! Ja hei oikeesti 3 euroa!!? Plussaa myös vuoresta, tän kanssa vältytään yleiseltä valkosten mekkojen ongelmalta eli ei näy pikkarit läpi!! (Ja taaaaas on koiramammalla flexi ja näköjään kakkapussikin messissä... :--D)


Lempparikotijuttu/lempparitekeminen - pallovalosarja/askartelu

Onko vielä jollekkin jäänyt epäselväksi tää mun askarteluinnostus? :-D Nää on kyllä näyttäneet aika ihanilta jo niin hirmupimeissä illoissa! Oon jo kuulkaas saanut pari tilausta tämmösille. ;-) 




Elokuun lopulla alkoi myös koulu, pitkästä aikaa! Viimeksi ollut kunnon tunteja joskus huhtikuussa. Kesätyökin loppui, mutta käytännössä se ei tarkota mitään, sillä saan jatkaa hommia ja vakituisen sopparin, jippii! Oon kyllä niin kiitollinen, että mulla on sekä opiskelu- että työpaikka.


Ei varmastikkaan (ainakaan vielä) välity sinne lukijoille asti, mutta mulla on jotenkin tosi iso bloggausinto päällä! Ideoita vaan tulvii ja kalenterin ja vihkojen sivut sekä puhelimen muistio täyttyy kuvattavia asuja ja postausidiksiä. Toivon todella että saan ryhdyttyä tuumasta toimeen, ittekseenhän kun ei mitään oikeen tapahdu... ;-)




T. Hanna

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! :) huippu löytö!

      Aattelin aloittaa sellasen "kuukauden kirppislöytö" -postaussarjan tässä jossakin vaiheessa. :)

      Poista