Sivut

tiistai 24. marraskuuta 2015

Back in the dayz...

Terkkuja Kouvolasta!

Blogeissa on näkynyt viime aikoina paljon vanhoja kuvia, useimmiten menneiden vuosien asuja ja tyylejä kronologisessa järjestyksessä. Niistä inspiroituneena kaivoin vanhan kovalevyn esiin... mikä kaaos!!!! Kuvia on tuhansia ja kansiot nimetty tyyliin: jhadhalshfl, RANDOM, kuvia, juttuja, asioita, uywugfjsahgjg, namnam, omnon, kissa, mie, abc123... Että ettippäs siitä! :-D Täytyy vielä mainita, että noita ramdon-nimisiä oli ainaki 3. Ainiin, ja kaikista kansioista löytyi vielä kolmisen kansiota lisää! Loputon suo... 

Jokusen "asukuvan" onnistuin kuitenkin kaivamaan ja tässä niitä nyt tulisi... 

2008, 14-15 v.



Värejä, myssyjä ja maatuskahuiveja. Kuvat otettu tietty IRC-galleriaa varten. ;-) Mut heii, kuinka hieno pyörä mulla joskus on ollut! Ihana!


2009, 15-16 v.





Tokavikassa kuvassa oon lähössä ysien juhlaan tai päättäreihin, en muista kumpiin. Tein ton mekon ite kässän tunneilla. :-) Yksi tyylin kulmakivistä on selvästi ollut Marimekon olkalaukku.

2010, 16-17 v. 








En tykännyt nuorempana, että naama näkyy kokonaan. Mulla oli aina otsis sen mittanen, että sen taakse pääsi piiloon... Mutta näissä alkaa näkyä jo vähän naisellisempiä merkkejä! Viimeiset 3 kuvaa on mun ekasta blogista. :') 

2011, 17-18 v.








Mulla ei tainnut tuohon aikaan olla yhtäkään mustaa tai "synkkää" vaatetta. :-D Aloin noihin aikoihin käydä aktiivisemmin kirppiksillä. Ja hui, miten punainen tukka tossa yhdessä!

2012, 18-19 v.




Eka oma koti!!! :-) Ja voi vitsi miten girly girl!

2013, 19-20 v.

Tältä ajalta ei oikein oo kuvii tallessa... Ne on kaikki Flickrissä tai jossain, enkä muista salasanaa. Ja osa meni, kun kone tilttasi.

2014, 20-21 v.






No nyt alkaa jo näkyä vähän tummempiakin sävyjä taas! :-D Näistä onkin ihan pikku hetki. :-) En muistanutkaan, että mulla oli vuosi sitten noin pitkä tukka, kun tossa vikassa kuvassa... Se on Jaanan ottama! :-)

Ja sitten vielä vertailun vuoksi jotain tältä vuodelta!
2015, 21-22 v.








Voi vitsit ku olis hauska päästä kurkkaamaan jo vuoden päähän, jospa mulla jo silloin vihdoin ja viimein olis se sellainen unelmien tyyli, josta oon jo vuosikaudet haaveillut... Ken tietää. :-)

NO?! Näkyykö noissa vanhoissa kuvissa mitään tuttua? Onko ihan noloja? :-D Emmä tiiä, itellä tuli jotenkin tosi outo fiilis näitä kuvia katellessa... Hullu muistojen tulva niin hyvässä kun pahassakin!




Nostalgiaa!!

T. Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti