Sivut

maanantai 15. helmikuuta 2016

Gosh, Essie ja Lush

Saanko esitellä: mun tämän hetken lempparijuttuja!








Siskot on siitä hyviä, että ne saattaa joskus löytää hyviä kosmetiikkajutskia, ja antaa testata niitä... Niin kävi (taas) ton GOSHin mattahuulipunan kanssa. Kokeilin pari kertaa Annin eriväristä vastaavaa, ja havaittuani sen hyväksi, ostin oman. >:-) Itse asiassa kaksikin, mutta tätä Rose-sävyä oon käyttänyt paljon enemmän. Toinen korallisempi sävy vaatii hieman totuttelua. Ja huultenrajauskynän. :-D

Pieni siskoseni Anni on myös tuon LUSHin huuliscrubin takana, sain sen nimittäin häneltä joululahjaksi! Huulia muistaa kuoria aina siinä vaiheessa, kun on levittämässä punaa tai kiiltoa, mutta väri tarttuukin repaleisiin. :'D Ja arvatkaa mitä, TON VOI SYÖDÄ! Tai siis lipaista huulilta pois, se on ehkä parempi termi. Maistuu värin ja nimen mukaisesti pinkiltä purkalta!

Kolmantena Essien geelipäällyslakka, josta luinkin joistain blogeista jo ennen joulua. Mun vakiolakat ovat pinkki ja nude Essie, joten en osaa sanoa, toimiiko tuo ihan minkä tahansa merkin kanssa. Kaksi kerrosta Sand Tropezia tai Muchi muchia ja kerros Gel setteriä ainakin kesti melkein viikon. Ja se on paljon se! Tästäkin oon kuullut kyllä eriäviä mielipiteitä, mutta mun käytössä ainakin toimi. :-)

 Tänään voiskin olla manikyyripäivä!

2 kommenttia:

  1. Lushin Popcorn Lip Scrub on kans ihan mahtavan herkullinen. :D Toi Bubblegum on vielä testaamatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lush vaikuttaa kyllä mielenkiintoselta (ja kekseliäältä! :-D) merkiltä. :-) Mulle tää on ihan eka tuote! Pitää sit ku toi loppuu nii testata popparia. ;-) Harmi ettei niil oo kauppaa Suomessa ku Helsingissä..

      Poista