Sivut

keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Kumpparijahdissa

Suomen kesä, Suomen talvi... saappaita tarttee! :-D Ostin edelliset kumpparit kaksi vuotta sitten Skopunktenista, mutta nyt ne meni rikki. Ne oli mustat, vähän biker-tyyliset - sellaset joita käytin niin kaupungilla, kuin koiran kanssa ulkoillessakin! Samoihin tarkoituksiin tarvis nyt siis saaha uudet... Tässä vähän nettikauppojen löytöjä teillekkin, jos vaikka joku muukin on kumppareita vailla!

1. / 2.  / 3.

Aika nättejä kaikki, vai mitä? Ihanimmat on ehkä noi Vagabondit! Oon myös melko varma, että ne olisivat hyvät jalassa. Mulla on saman merkin kenkiä jo useammat entisestään. :-) Kaikki muut, paitsi Tretornit ovat muuten alessa! Linkit löytyy noiden numeroiden takaa.

4. / 5. / 6.

Noikin on kaikki alessa! Ne mun vanhat kumpparit oli TOSI samanlaiset, kun noi Ralph Laurenin. :-) Huomaattekin varmaan, että oon ite tykästynyt enemmän tollasiin matalampiin malleihin. Värit ovat aika hillittyjä, vaikka kumppareitahan löytyy kaikissa sateenkaaren väreissä ja kuosejakin on laidasta laitaan. Mulla oli aikoinaan Nokian keltaiset HAI-saappaat, mutta ne ei ehkä enää oo mun juttu. :-D Nokialta vois kuitenkin löytyä jotkut vähän vähemmän kirkuvat versiot, täytyypä tsekata nekin ennen kuin tilaan mitään! Ehkä päädynkin perinteisiin Kontioihin. ;-)




T. Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti