Sivut

perjantai 5. helmikuuta 2016

Sekaisin farkuista

Nyt on kuulkaas tapahtunut denimhurahdus!

Erityisesti risat ja boyfriend-malliset pöksyt kiinnittää mun huomion jatkuvasti! Vai ovatko boyfriendit jo ihan vanha juttu? Pitääkö nyt olla girlfriend-farkut vai kenties mom-jeansit? Mä en pysy kärryillä! Ja pikkusisko kerto eilen tilanneensa Adidaksen ex-boyfriend-farkut. Whaaat?? Ensinnäkin, ex-boyfriend? Tai toiseks, en tiennyt et Adidaksella on farkkuja! 

Niin tai näin - mun on saatava tommoset kevääksi. 


Myös takit, hameet ja haalarit kiinnostais. Keskellä oleva hame multa jo löytyykin, bongasin kerrankin alesta jotain seuraavaan sesonkiin sopivaa. ;-) Farkkutakkejakin on tullut testailtua jo monia, mutta täydellistä ei tunnu löytyvän. Mulle tulee kaikista Hanna 8-vuotta fläsäreitä. :-D Mulla oli joskus silloin farkkutakki, enkä oo sen jälkeen sellasta omistanut... Mut ehkä tänä keväänä onnistaa!



kaikki kuvat Pinterestistä, paitsi hame H&M:n sivuilta

2 kommenttia:

  1. Vinkki vitonen! Koska et koskaan muuten varmaan menisi, niin ilmoitan että Seppälässä oli tosi kivan näkösiä boyfriend JA girlfriend-farkkuja! Reikäsiä ja hyvän värisiä! :)

    VastaaPoista