Sivut

maanantai 18. huhtikuuta 2016

Kuukauden kirppislöytö

Tai no.. Oikeasti taisin tehdä tämän löydön jo joskus syksyllä/talvella, olisikohan se ollut marraskuuta? 


Kyseessä on siis rennon mallinen trenssi-takki, alkujaan Monkista. Takin omisti minua ennen teillekkin monelle varmasti tuttu, ihana tyylitaituri Milla! :-) Millalla oli pöytä Tammelan Bonus-kirppiksellä silloin joskus syystalvella, ja sieltä tämä sitten lähti hetken sovittelun jälkeen mun matkaan. Ehdin muistaakseni käyttää takkia muutaman kerran ennen talven tuloa, mutta nyt on taas sen aika! 



Takki on vähän tuollainen oversize-mallinen, ja mun mielestä parhaimmillaan avonaisena ja hihat kääräistynä. Materiaali on hiukan paksumpaa, mitä muissa mun kevät/syystakeissa, joten varsinkin auringon lämmittäessä tarkenee mainiosti, vaikka takki liehuisikin jo avonaisena. :-) 

Mulla on aikaisemminkin ollut trenssitakki, mutta myin sen viime keväänä pois. Siinäkin oli ihanan paksu ja pehmeä materiaali, mutta malli oli liian "jämäkkä" enkä oikein osannut käyttää sitä. Edellisessä postauksessa näkynyt takki puolestaan on hyvin hyvin ohut, ja se pääsee ihan kunnolla oikeuksiinsa ja käyttöön kun lämpöasteet on reilusti kympin yläpuolella! :-)



paita H&M / kengät Vagabond
kuvat Minna Ä

Täällä blogissakin monesti näkynyt luottolaukkunikin on kirpparilöytö ja taisinkin esitellä sen ihan ensimmäisten "Kuukauden kirppislöytöjen" joukossa. Siistiä, että oon löytänyt jo niin paljon uusia lempparijuttuja käytettynä!! Facebook-kirppistenkään kanssa ei ole ollut viime aikoina ongelmia. ;-)



Kivaa viikkoa peeps!!



T: Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti