Sivut

perjantai 24. lokakuuta 2014

Juttuja minusta

1. Lauleskelen, hyräilen ja höpöttelen paljon itekseni.

2. Turhaannun todella helposti ja turhautuessani tiuskin ja huudan. Onneksi osaan pyytää myös anteeksi.

syksy 2011


3. En voi käyttää kuviollisia tai värikkäitä sukkia! Mulla on vaan mustia, valkoisia ja muutamat beiget/harmaat (villiksiä ei lasketa!). Mua häiritsee ihan sikana, jos sukat riitelee muiden vaatteiden kanssa. Ei ku hei, on mulla kahdet eläinkuviolliset balleriinasukat.

4. Säikyn helposti. Oon saada sydärin joka aamu herätyskellosta. Älkää pliis tahallanne testatko tätä! Saatan saada elinikäisiä traumoja...

Kesä 2010

5. Mulla oli ala- ja yläasteikäisenä todella oudot yöraudat. Siinä oli sellainen kuppi leualle ja sit sellainen kaistale otsaan, niiden välissä kaareva metallitanko jossa oli sellainen poikkimetalli josta lähti kumpparit mun telaketju-hammasrautoihin. Jälkikäteen olis niiiin hauskaa jos niistä olis joku kuva jossain. :D Mutta olin niistä niin katkera etten todellakaan olis suostunut mihinkään kuvaan...

6. Oon tässä viime aikoina kuunnellut oudon paljon Arttu Wiskaria... Ja myös muuta suomipoppia. Itseasiassa, nyt kun miettii, niin mun musamaku heittelee laidasta laitaan vuodenaikojen mukaan. Keväällä ja kesällä raikaa iloinen renkutus ja suomiräppi kun taas syksyllä vähän masistellaan. Joulun aika on sit luku ihan erikseen. ;) Petri Laaksosen Riemuitkaa on mun ja äitin lempparijoululaulu! Terveisiä!

Syksy 2009


7. Oon kovemman luokan herkkusuu! Karkkeja paremmin maistuu kaikki leivokset, munkit, pullat, keksit, piparit ja niin edelleen.

8. Mulla on äärimmäisen huono keskittymiskyky. En voi missään nimessä kuunnella musiikkia samalla kun teen esimerkiksi kouluhommia. Enkä jaksa istua kirjan ääressä kuin ihan maksimissaan tunnin kerrallaan. Tää johtaa usein kakkoskohdassa mainittuun turhautumiseen.

Talvi 2010

9. Ootan tänä vuonna talvea enemmän kun vuosiin. Aion nimittäin herätellä uudestaan lumilautailu-harrastusta! Aaaa se on niin kivaa! Toivottavasti saadaan lunta...

10. Osaan kehittää valokuvia pimiössä. Monet varmaan tietää jo, että harrastin kuvataidekoulua 10 vuotta. Siitä pari vuotta olin valokuvauksen ''työpajassa''. Se oli tosi siistiä ja jännää! Kaipaan sitä harrastusta tosi paljon.

Kesä 2010


Bonus: Kohtiin 6 ja 8 palatakseni. Aloin just nyt joululaulujen kuuntelun! Kämppikseni Sara arvostaa... :) Mutta hei, tasan 2 kuukautta! 
Aloin myös kesken postauksen teon etsiskellä pattereita yhteen valosarjaan ja tulipa lakattua kynnetkin.

Postauksen kuvina on vähän vanhempia kuvia musta. Parhaat muistot tuli tosta mustavalkosesta kuvasta missä oon pyykillä... Se on otettu kielimatkalla Lontoosta, meidän asuntolan pesulasta. Se oli ihan huikea reissu. Lähdin matkaan mun hyvän kaverin kanssa, vaikka ei vielä edes hirveen hyvin tunnettu reissua edeltäneenä syksynä kun varattiin matka! Mua jännitti ihan vietävästi, mutta silti lähdettiin, ja kyllä kannatti. Nyt vähän kyllä ihmettelen, että mihin se mun rohkeus on oikein kadonnut? 



Hyvää viikonloppuu! xx

T: Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti