Sivut

tiistai 17. helmikuuta 2015

Hattupää-hapsukenkä

Moi! 

Mulla tuli mieleen, että kiinnostaisiko teitä lukea postausta mun opiskelusta? :) Tämä ei kuitenkaan vielä liity siihen - tulin vaan näyttämään yhden todella nopsaan kuvatun asun.




hattu STOCKMANN neule & housut GINA TRICOT kengät H&M kello & koru UR & PENN

Ups, kengästä vähän vetskari aukki, hatussa irtohiuksia, naama ihan piilossa, tukka takussa... :-) Jos mulle olis joskus 7 vuotta sitten sanottu, että pukeudun joskus noin "simppelisti" ja värittömästi, en olis varmaan uskonut! Mulla oli nimittäin yläasteella AINA jotain värikästä päällä. Useimmiten punaista, se oli mun ehdoton lemppariväri. Mausteena milloin minkäkinlaista myssyä, huivia ja korua. Vannoin myös joskus, etten käyttäisi mustia housuja... Niin se tyyli muuttuu!

Oon uskaltanut laittaa parina päivänä uudet mokkanilkkuritkin jalkaan, kun on ollut pakkasta eikä pelkoa kastumisesta. Voin jo tässä vaiheessa sanoa, että olivat kyllä hintansa väärti, tykkään niistä tosi paljon! Lisäksi ne on hyvät jalassa ja vaikuttavat pitävän muotonsa hyvin. Usein kenkiin tulee jo (ainakin mun käytössä..) ekojen käyttökertojen aikana kurttuja siihen kohtaa, mistä jalka taittuu kävellessä. Ja hapsut senkun viuhuu!


Hyvää laskiaistiistaita! <3 

T: Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti