Sivut

sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Helmikuun suosikkeja

Hellurei ja ihanaa maaliskuuta!

Tässä sekalaisessa kasassa on mun juuri loppuneen kuukauden lempparijutut. Osa vaatinee vähän selvitystä...



- TUORE APPELSSIINIMEHU. Ostin T:lle synttärilahjaksi kuun alussa sähkökäyttöisen sitruspuristimen (:-D), ja siitä lähtien ollaan melkein joka päivä päräytetty lasilliset tuoretta ja raikasta mehua! 3 appelsiinista tulee iso lasillinen ihan piripintaan ja aaaai että se on hyvää! Kuvassa esiintyy tällä kertaa vaan aplarit eikä mehu, koska ne pitää säästää huomiseen aamumehuun. ;-)

- LUMILAUTAILU. Olin juuri viikon Levillä laskemassa. Ihan parasta! Laitan varmaan muutamann kuvan sieltäkin jossain vaiheessa. :-)

- AURINKOLASIT. Helmikuussa on ollu aika monta aurinkoista päivää, ainakin tammikuuhun verrattuna. Samantien, kun laittaa lasit nenälle, nousee hymy huulille! Ylemmät arskat on H&M:ltä ja alemmat Nisseniltä.

- LUMENE BLUEBERRY EYEBROWN SHAPING WAX. Mun kulmat ei oo (onneksi) kovin villit, mutta uskon että tää toimisi tuuheampiinkin tapauksiin! Värikin on just täydellinen.

- LUMENE GEL EFFECT KYNSILAKKA SÄVY 4 - KISSANKELLOT. Raikasta pinkkiä alkavaan kevääseen. :-)))

Ja viimeisenä, vaan ei vähäisimpänä...

- SILMÄTIPAT! :-D En pärjäis ilman näitä. Mun toinen silmä vuoti kun seula koko talven, ilmeisesti kuivuuttaan. Sit se tulehtui, ja kun sain sen kuntoon oon tiputellu näitä molempiin silmiin 3-4 kertaa päivässä ja eipä kuivaa, kutita ja vuoda enää! :-D 


Mä vähän veikkaan, että suurinpiirtein joka kolmannen kodin pöydältä löytyy tällä hetkellä kimppu keväisiä tulppaaneja. :-) Niin myös täältä!!! Kivaa alkavaa viikkoa! <3



T: Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti