Sivut

keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Kahen euron laukku

Mun on taas pakko näyttää teille, mitä löysin kirppikseltä! Tämä oli mun kohdalla todellinen löytö, oon nimittäin etsinyt JUST tämän kokoista laukkua, jonne mahtuu näppärästi kalenteri, lompakko sun muut päivittäin tarvittavat jutut. Pikkulaukkuja multa löytyy pari kappaletta, mutta ne on liian pikkuja - edes lompakko ei yksin meinaa mahtua. Monta kertaa onkin käynyt niin, että oon ottanut pelkän pankkikortin mukaan ja sit se onkin unohtunut palauttaa oikealle paikalleen lompakkoon ja sit ollaan naama punaisena seuraavalla kerralla Prisman kassalla ruokaostosten kanssa... :-D



Eikö olekkin sievä? Ja voitteko uskoa, joku halusi tästä eroon KAHDELLA eurolla? Ei haittaa mua! :-) Mun silmään veska on moitteettomassa kunnossa, olisin voinut maksaa enemmänkin.

Mulla ei ennestään oo ainuttakaan harmaata laukkua, joten senkin takia tää on tosi piristävä lisä mun asustevarastoon.



Ehdottomasti ainesta lempparilaukuksi!!

Kysymys: Onko kirpputorilöytö-postaukset ihan blaaah? Jaksaako sitä ihmetellä, että mitä joku toinen on ostanut? Kertokaa! :-)


Ps. Vielä perjantaihin asti Tammelan Bonus-kirppikseltä löytyy mun pöytä, NRO 93! :-)


T: Hanna

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana tapaus!! Ihanat nuo värit ja koko vaikuttaa just täykyltä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen täysin samaa mieltä! :) Ja aattele, kaksi euroa?? Mahtia! :)

      Poista