Sivut

lauantai 28. maaliskuuta 2015

Talven viimeiset

Olin unohtanut kokonaan kuukauden takaisen Levi-reissun kuvat! Ulkona ei oo mikään erityisen keväinen keli, joten ketään ei varmaan haittaa katsella vähän talvisia, kauniita maisemia?








Kaikki kuvat on siskoni ottamia. Mä oon muuten toi raitatakki, jos ei tunnista! :-D

Aloitin laskettelun Kouvolan Mielakan laskettelukoulussa 8- tai 9-vuotiaana ja 13-vuotiaana vaihdoin lumilautaan kavereiden opettamana. Muutamana kautena mulla oli kausikortti Mielakkaan ja siellä tuli vietettyä monta tuntia viikosta. Kun pääsin ekaa kertaa pohjoiseen, olin ihan myyty! Taisi olla helmikuu 2009. Tuon talven jälkeen ei tullut enää paljoa Mielakassa pyörittyä, kun rinteet (kaikki 3:-D) tuntui niin tylsiltä Rukan jälkeen. Seuraavinakin talvina tehtiin perheen kesken hiihtolomareissuja joko Leville tai Rukalle. Kun muutin pois kotoa, tuli perhematkoihinkin taukoa kunnes sitten tänä talvena matkustin täältä Tampereelta taas pitkästä aikaa Lappiin, ja voi että oli ihanaa! Matka oli kyllä aika karmea, mutta ne maisemat ja laskeminen... Ihan mahtavaa, että meiltä Suomesta löytyy tommosia mestoja!






T: Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti