Sivut

keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Kesäinspis

Oon niin kesäihminen, kun olla ja voi. Ehkä koska oon syntynyt kesällä? Tykkään kyllä joulusta ja lumilautailusta yli kaiken, mutta muuten oon 110% kesän lapsi. (Nonni, nyt se soi päässä!)

Tiedän monia, jotka tykkää syyspukeutumisesta eniten ja tavallaan ymmärrän sen, kerrokset ja huivit on ihania ja niiden kanssa on helppoa yhdistellä ja välppäillä. Syys- ja talvipukeutumisessa riski mokata on ehkä pienempi. :-D Niin lyhyet farkkushortsit, että pakarat näkyy? Vaaleat housut ja suklaajäde tai mustikat? Hame + karmea tuuli yhdistettynä vieläpä pyöräilyyn? Haha, onhan noita, mutta silti, kesä ja kesävaatteet ovat PARASTA!

Usein innostun kevään tullen väreistä ihan hulluna ja yhdistelen niitä paaaaljon enemmän ja rohkeammin. Tällä kertaa on kuitenkin melkeinpä päinvastoin, nimittäin mua kiinnostaa kaikki valkoinen! Se on niin raikas (ja juu, likaantumisaltis) ja upean näköinen päivettynyttä ihoa vasten. Mä en edes pahemmin rusketu yrityksestä huolimatta, mutta onneksi purkista saa jeesiä, niin ei näytä ihan aaveelta. :-D

Pinterestistä löytyi ihan mielettömän ihania valkoisia kesäasuja, tässä niistä kolme.

Mukaan liitin H&M:n sivuilta löytyneitä juttuja - tuo toppimainen bikiniyläosa multa jo löytyykin! :-) Onneksi olin kerrankin ajoissa, koska nyt se näytti olevan jo loppuunmyyty. Sen alapuolella näkyvä mekko on ihan täydellinen, harmi vaan ettei sitäkään enää ollut. Toivottavasti tulee muita vastaavia vastaan!

Minun ja kukkaroni onneksi multa kuitenkin löytyy jo vaikka mitä valkeaa vaatekaapistani - virkattu pitsi t-paita, arkinen pitsimekko ja mukavat farkut ainakin. 

Toivon tosiaan, että kesästä tulee lämmin ja KUIVA! :-D Valkoiset vaatteet + kurainen koira, ai että... 


Mikä tyyli teitä kiehtoo tulevana kesänä? :-)




T. Hanna

PS. Huomasin juuri, että kaikissa Henkkamaukoissa on tän kuun loppuun asti eli vielä muutaman päivän ajan KAIKKI tuotteet -20%! :-) O-ou...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti