Sivut

sunnuntai 16. elokuuta 2015

Haaste & asu

Heippa! Sain Nuoruustango -nimistä blogia kirjoittavalta Eevalta tämmöisen kyssärihaasteen, johon nyt vihdoista viimein tartun! Käykääpä muuten kurkkaamassa tuota blogia, sieltä löytyy hyviä tekstejä! Kiitoksia muuten haasteesta. <3



Kuvituksena pitkästä aikaa vaatetusta, jee! Mulla on tosi monta asua rästissä, jotka haluaisin blogiin... Onneksi siskokin kameroineen asuu nykyään täällä Mansessa.... >:--)


1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa, ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkaa 11 Liebster Award -haasteen ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimetyille.

Tässä Eevan keksimät kysymykset, ja mun vastaukset:
1. Mistä haaveilet juuri nyt?

Haaveilen rannalla makaamisesta helteessä. Ja uudesta, isommasta sängystä ja muusta materiasta. :-D

2. Mikä on sinun guilty pleasure?

Herkut... Kaikenlaiset. Ja reality-ohjelmat. En malta oottaa kun pian alkaa sekä Ensitreffit alttarilla JA Toisenlaiset äidit!

3. Kehen samaistut eniten: Pikku Myyhyn, Niiskuneitiin vai Muumimammaan? Perustele.

Tää on tosi vaikea, koska kun rupean asiaa ajattelemaan, jokaisesta hahmosta löytyy jotain samaistuttavaa! Ehkäpä se on kuitenki tuo Myy. Nutturan ja tuittupäisyyden takia. :-D Mutta en mä kuitenkaan esimerkiksi uusia ihmisiä tavatessa oo kovin tuittu, päin vastoin!

4. Koetko olevasi onnellinen? Perustele.

Kyllä. Mulla on kiva koti, ehjä perhe, huippu mies ja ihanin koira, koulu loppusuoralla ja vakituinen työpaikka. Oon myös perusterve. En tietenkään tarkoita, että noi asiat tarkoittaa poikkeuksetta onnellisuutta, koska oon joskus ollut epäonnellinenkin. Mutta nyt olen! 

5. Mikä on bravuurisi?

There is no such a thing... :'D 

6. Mitkä ovat viisi parasta asiaa kuluneessa kesässä?

Oon tyytyväinen, että mulla on ollut töitä. Oon myös saanut kaksi ihanaa uutta kaveria. <3 Lilo tuli meille keväällä, ja nyt kesällä on ollut ihana touhuta sen kanssa ja opetella uusia juttuja. Myös mun syntymäpäivä oli paras T:n tekemän kakun kera! 

7. Miten kuvailisit itseäsi viisi vuotta sitten neljällä sanalla?

Olin silloin 17. Olin lukiolainen, kiltti, pohdiskelevainen ja miellyttämisenhaluinen.

8. Jos joutuisit vaihtamaan etunimesi, minkä valitsisisit? Perustele.

Varmaan toisen nimeni, Katriinan. Koska en keksisi mitään muuta, mikä mulle sopisi. :-D Olispa vaikeaa nimetä itsensä!
9. Mikä oli lempilelusi lapsena?

Semmonen lankapuhelin jolla oli heiluvat silmät ja rullat alla (semmoinen oli myös jossain ToyStoryssa!) ja nukke nimeltä Pauliina.

10. Twitter, Instragram vai Facebook?

Insta. Toisaalta Facebook on ehkä tärkeämpi yhteydenpidon ja kaikkien tapahtumien ym. takia.

11. Montako lukematonta sähköpostia sinulla on tällä hetkellä?

812...




Näihin oli superkiva vastailla, ja ehkä saitte tietää musta jotain uutta..? Oon kuitenkin maailman tylsin bloggaaja, enkä keksi, ketä haastaisin! Luen paljon blogeja, mutta kaikki tuppaavat (harmi!!!) olemaan suosittuja blogeja messevillä lukijamäärillä... Otankin syksyn yhdeksi tavoitteeksi löytää uusia, hyviä ja koukuttavia blogeja, jotka ovat ehkä vielä tuntemattomia.



Mitä muuten pidätte tosta asusta? Rakastan tuota mekkoa! Se on ihan mahtava kirppislöytö, niin puhtaan valkoinen, hyväkuntoinen, sopivan kokoinen ja maksoi 3 (!!!!!) euroa. Ma-ma-ma-mahtavaa! Mokkanilkkurit on Hennesin talvialeista, ja sopii mun mielestä ältsin hyvin mekkojen kaveriksi. :-) Kiitos Minna kuvista! ^_^





T. Hanna

P.S. EXCUSE ME mutta mitä kummaa mun hiuksilleni on TAAS tapahtunut??! :-D Ne muuttuvat aina ton värisiksi huolimatta siitä millä mä ne värjään! Pari postausta takaperin ne oli vielä ihan ruskeat...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti