Sivut

sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Vihersmoothie

Moromoro!
(Oon muuten tässä parissa vuodessa tamperelaistunut ihan kunnolla. Sanon oikeesti aina moro!)

Halusin jakaa teillekkin mun uusimman villityksen, vihreän smoothien. Jep. Tälleen melkein vuoden myöhässä siitä, kun kaikki muut testaili ja jakeli reseptejä blogeissaan. (Apinaemoji, kädet silmillä)
Mutta tällä haluan todistaa, et ne voi oikeesti olla hyviä! :-D





Ihan sokkona en lähtenyt tätä tekemään, vaan maistoin Koskarin Jungle Juice Barissa yhtä, jota sit yritin parhaani mukaan matkia, ja onnistuinkin aika hyvin!

Tähän tuli siis

- lehtikaalia
- 2 päärynää
- mangoa (muutamalla edellisellä kerralla tein pakastemangosta, mut sitä ei ollut nyt kaupassa, niin ostin jonkun tollasen mixin missä oli myös papaijaa ja banskuu. Lisäks oli viel tuorekin mango. Mutta mun mielestä pakastemango toimii tässä parhaiten!)
- limestä kaikki mitä irtoaa
- minttua
- omppumehua
- jäitä

ja siitä riitti kahdelle. :-)


Niin rumaa, niin hyvää! Ihanan raikasta vaihtelua marjaisille ja makeille juomille. Oon tehnyt näitä nyt joku viisi kertaa. :-D T:kin on tykänny paljon.


Laura - mä niin teen tätä sulle kun tuut seuraavan kerran ja pakotan sut juomaan!!! Hahahah! >:--)

Ja muille, vinkkailkaa, et mitä kaikenlaisia smoothieherkkureseptejä kannattais kokeilla! :-) Oon nyt heittännyt kaikki ennakkoluulot menemään outojenkin ainesosien suhteen!


T. Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti