Sivut

torstai 24. syyskuuta 2015

H&M Beauty

Täytyy sanoa, että olin tosi positiivisesti yllättynyt, kun näin Hennesin uuden meikkiosaston! Kun kuulin, että on tulossa uusi kosmetiikkamallisto, niin aattelin, että kyseessä olis vaan joku muutaman tuotteen uusi sarja, tai jotain vastaavaa. Mutta ainakin täällä Tampereella sekä Ideparkissa koko kosmeosasto on aivan uudenlainen, ihan kuin joku pikkuputiikki, tavallaan. Ens viikolla pääsen varmaan myös tsekkaamaan Helsingin tarjonnan!

Mulla ei ollut tarvetta muulle kuin kulmakynälle, mutta uskaltauduin koklaamaan myös huulipunatussia, vai mikä toi nyt on? No kynämäinen huulipuna jokatapauksessa. Oon siis surkea huulien punaaja! Mulla on ollut yksi ihan superihana Kikon puna, mutta se alkoi olla jo niin vanha ja kuiva, ettei sitä voinut enää huulille pistää. Oon laiska korjaamaan meikkiä usein, eikä mulla oo ikinä peiliä mukana, joten punan pitää olla helppo levittää ilman sen suurempaa tarkkuuttaa. Oon myös aika arka värien kanssa...



Kuten huomaa, puna on ollutkin jo aika kovassa käytössä! :-D Sävy Watercolour coral on tosi paljon samanlainen, mitä se mun entinenkin lemppari. Mutta koostumukseltaan tää on jopa ehkä parempi! Siis tosi voidemainen, ja levittyy paremmin kuin jotkut omistamani huulirasvat! Tykkään siis hirrrrrveesti, ja 7 € on minusta aika passeli hinta. Onhan sitä tavaraa tuossa kynämallissa paljon vähemmän, kuin perinteisessa hylsyssä, mutta tota on ainakin mun mielestä helpompi laittaa! Tekis ehkä mieli ostaa joku toinenkin sävy....... :---)

Kulmakynästä mulla ei oo oikeasti mitään huonoa sanottavaa! Pigmenttiä löytyy ja se säilyy kulmilla iltaan saakka. Lisäks se levittyy hyvin, ihan pienen pienillä ja hennoilla vedoilla. 5/5. ;-) Mulla on sävy Chocolate brown. Se, ja Espresso brown näyttää kynässä tosi samalta, mutta kulmilla tää sukalainen on paljon lämpimämpi. Mielipiteitä on tosin monia, siskoni jolla on just sitä kylmempää sävyä oli sitä mieltä, että kynä on ihan liian pehmoinen tarkkaan piirtämiseen.


Ainiin, luomiväri! Käytän jotain luomiväriä oikeastaan aina, mutta värejä en ikinä... Hyvin haaleaa vaaleaa vaaleanpunaista ja nudea, kiitos. Mun tämänhetkinen Lumenelta joskus saatu nude luomiväri vaan on omaan makuuni aavistuksen liian helmiäinen, ja halusin siksi testata kans tätä - mutta valitettavasti samaa hohdetta löyty myös tästä. Tai sitten oon ottanut kaupassa väärän paketin, koska mun mielestä testeri ei ollut näin kimaltava! :-D



Älkää välittäkö epätasasesta ihosta, vaan mun pusuhuulista! Xxx. Ajattelin että sävystä saa paremman kuvan, kun sen näkee huulilla. Mutta, no jaa. :-D Ainakin yritin! Ens kerralla vois silotella sitten muutakin meikkiä ennen tämmösiä lähikuvia...


Kovasti kiinnostais myös noi vartalotuotteet! :-) Näyttää niiiin herkuilta! Ollaan siis menossa ensi viikolla siskojen kanssa Helsinkiin viettään sisaruslaatuaikaa (sehän kun on melkein Tampereen ja Kouvolan välissä ;-)), niin ehkä sieltä löytyy jotakin mitä tarvitsisin. Tai "tarvitsisin". Hih!



Kaunista päivää!


T. Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti