Sivut

maanantai 14. maaliskuuta 2016

Puhelinkuvia ja höpötystä

Katselin muutama päivä takaperin ihanaa jaels-blogia, mihin Jaana oli laittanut muutamia puhelimella otettuja kuvia. Minusta ne oli ihanan tunnelmallisia! Tykkään toki lukea ammattimaisia, "muotilehtimäisiä" blogejakin, mutta sellaisissa arkisissa ja niin sanotusti kotikutoisissa, rennoissa blogeissa ja kuvissa on jotain koukuttavaa. Aattelin, että ei mun Samsungista oo mihinkään, mutta päätin kuitenkin piiitkästä pitkästä aikaa siirtää muutaman puhelinkuvan koneelle ja eipä ne (kaikki) nyt niin pahoja olleetkaan!

Nää kuvat kertoo mun vapaapäivästä.












En kuvannut sitä, kun katsoin varmaan kolme tuntia ohjelmia Katsomosta, Ruudusta ja Areenasta. Enkä kirppiksiä, joilla kävin, vaikka olis kyllä pitänyt!! Toi soma pikkupöytä on Stockmannilta, haluaisin sen... 0:-) En kuitenkaan ostanut sitä, vaan ainoastaan deodorantin ja valokynän.. Boring!! Heh, muistatteko vielä sen ajan, kun bloggarit esittelivät JO-KAI-SEN tekemänsä ostoksen blogissa? :'D Mä voin myöntää, että mua oikeesti ainakin silloin kiinnosti ne aina farkuista huulirasvoihin ja juurikin dödöihin ja vaikka nilkkasukkiin! Nykyään.... not so much.


Mitä mieltä te ootte tämmöisistä puhelimella napsituista kuvista? :-)



T: Hanna

2 kommenttia:

  1. Mä komppaan tuota muotilehtimäisten blogien, kuin arjenkin viehätystä! Puhelinkuvapostauksista mulla on kuiteskin vähän ristiriitaiset fiilikset, niissä pitää olla tietynlainen tunnelma ja joku punainen lanka randomin kuvapläjäyksen sijaan. Äh, en osaa selittää! :D Tämä postaus oli kuitenkin tunnelmaltaan ihana, värikäs ja omalla tavallaan taiteellinen, eli pidin kovasti! :) Vitsit mäkin aina eksyn katsomaan Stokkalta kaikkea nättiä kotiin, mutta kukkaro ei aina anna periksi :D Mukavaa viikonalkua sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista Sofia! :-) Olen kyllä samaa mieltä tuosta punaisesta langasta, siksi mietinkin hetken tämän postauksen julkaisua.. :D mutta mukava kuulla että se kuiteskin miellytti! :-)
      Stokkan sisustusosasto on kyllä yks aarreaitta! Onneks katseleminenkin on ihan kivaa, vaikka ei kaikkea aina kotiin saiskaan ;>
      Mukavaa tiistaipäivää myös sinne! ♡

      Poista