Sivut

tiistai 15. maaliskuuta 2016

Kuukauden kirpparilöytö lempparikuvissa

Epätasaisesta tukkaväristä huolimatta näistä tuli mun lempparikuvat aikoihin! (Oon menossa ensi viikolla kampaajalle. Mun tavoite on saada oma väri takaisin - projekti aloitettiin jo tammikuussa mutta ei hanninnu vaalentaa liikaa kerralla...)









Kuvat: Minna Ä 
takki H&M huivi CUBUS raitapaita H&M farkkuhaalari KIRPPIS (CUBUS)

Ja vimppa kuvassa pikkuassistentti, jota kiinnosti eniten pupun papanat ja alkoi haukkumaan, jos oltiin liian pitkään paikoillaan... :-)


Farkkuhaalari oli tosiaan jo toinen löytöni Facebookin kirppikseltä! :-D En muista enää paljon maksoi, jotain 10-15 €, eli minun mielestä aika kallis... toisaalta tämä on (kuulemma) käyttämätön, juuri mun kokoa ja muutenkin just sellanen, mistä haaveilin. Arvosana ehkä jopa 5/5. ;-)

Multa löytyy ennestään toinenkin farkkuhaalari, siitäkin on asukuvat aikalailla vuoden takaa! Ne löytyy TÄÄLTÄ. 



Kiitti siskolle kuvista! :-) Ja hei, mulla on ihan superhyvä flow blogin kanssa just nyt... Tää on jo kolmas postaus peräkkäisinä päivinä! Jee!




T. Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti