Sivut

tiistai 27. tammikuuta 2015

Tammikuun suosikkeja

Ajattelin aloittaa kuukausittaisen postaussarjan senhetkisistä lempparijutskista. Tammikuu ei oo ihan viel ohi, mutta tässä tulee vuoden eka setti!



MAYBELLINE BABY LIPS DR. RESCUE -HUULIRASVA
Haha joo, minä kun muutkin! Nää hoitavat versiot on sata kertaa parempia, kun ne värikkäät puikot, ne tuntu jotenkin kuivattavilta. 

VICTORIA'S SECRET - PASSION STRUCK -SUIHKUGEELI
Mä oon vasta viime syksynä ekan kerran saanut käsiini VS:n tuotteita, kun oltiin laivareissulla! Ostin sieltäkii yhen suihkugeelin, mut sit ku sain tän T:ltä tuliaisena Prahasta, en oo käyttäny sitä toista enää yhtään. Tää on niin hyvä! Tuoksu on vaniljainen, mut minust kuitenki raikas eikä sellanen ällömakea. Tää ei saa loppu koskaa! :D

PIILOLINSSIT
Ne ovat siis tuossa kasin muotosessa rasiassa. Niin kivaa olla ilman silmälaseja! Lasien kanssa musta ei tunnu jotenkin itteltäni. Oon käyttäny laseja autoa ajaessa ja koulussa tunneilla jostain lukion ekasta luokasta asti, mut muuten oon pystyny olla ilman, kunnes sit viime kesänä näkö huononi tosi nopeesti ja en meinannut töissäkään nähä asiakkaiden kasvoja enää. :D Piilarit on tosi jees, kunhan ne oppii vaan laittamaan sujuvasti silmiin. Onneks hankin!

LUMENE BEAUTY BASE CRYSTAL RADIANCE PRIMER -POHJUSTUSVOIDE
Oon alkanut pikkuhiljaa, tuote tuotteelta panostaa kauneudenhoitoon vähän enemmän. Edelleenkin mennään ihan marketeista saatavilla tuotteilla, mutta ei mulla tällästä primeriäkään oo ennen ollut - ja enää en kyllä luovu! :) Tästä tulee kasvoille sellainen heleys ja ihohuokoset häivyttyy melkein näkymättömiin, kun levittää meikkivoiteen päälle. Just sellasta heleyttä ainaskin mun naamani kaipaa nyt talvella!

Bonus: PESUSIENI!
En tiedä kuvittelenko mä, mutta musta tuntuu ettei iho kuivu niin paljon, kun oon pessyt tämän kanssa. Onkohan siinä mitään perää? :-D Täytyy googletella...


Löytyyks teiltä mitään samantyyppisiä juttuja lemppiksistä? :)



<3: Hanna


2 kommenttia:

  1. Samaa mieltä noista Babylipsin uutuuksista; persikansävyinen huulivoide nousi heti lemppariksi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Persikka täytyy ostaa sit, kun koralli loppuu! Ei oo muuten pitkä aika enää siihen, on sen verran tiuhassa käytössä. :) Kivaa kun kommentoit Noora! <3

      Poista