Sivut

perjantai 26. kesäkuuta 2015

Makuuhuone & alelöytöjä

Moi!

Kun asuin Kouvolassa, olin tosi harvoin kipeä. Tampereella asuessani oon taas sairastanut enemmän mahapöpöjä, kuin 19 vuodessa ennen tänne muuttoa! Tosi ihanaa... Terkkuja siis saikulta! Töissä riittäisiä hommia ja hässäkkää, joten inhottaa vielä senkin vuoksi maata kotona. Olo alkaa kyllä olla jo parempi, vesi ja uni tuntuvat auttavan aina ja kaikkeen!

Kuvasin tuossa yksi päivä vähän meidän makkaria, joka ei siis edelleenkään ole kokonaan valmis. Hommattiin sinne toinen lipasto, ja turha työpöytämme sai siirtyä sen tilalta... No, se siirtyi ehkä 2 m ja on ollut jo kohta kaksi viikkoa KESKELLÄ huonetta ja sen päälle on kasaantunut luvattoman paljon tavaraa, lähinnä vaatteita ja taitaa siinä olla parit lakanatkin. Pöytä on siis matkalla jonnekkin kierrätyskeskukseen, mutta pahus kun me ollaan aikaansaamattomia. :-D (Aika taidokkaasti kuitenkin rajasin sen pois kuvista. ;-))





Mulla oli suunnitelmissa maalata makkariin sopivat taulut itse, mutta kuten sanottu, olen aikaansaamaton! Kun saan jonkun idiksen, se pitäisi toteuttaa heti, tai muuten into laantuu ja homma jää sikseen. Jotain piti kuitenkin saada seinälle, ja heti. En enää edes muista, mitä lähdettiin Ikeasta ostamaan (ainiin, kylppäriin hyllyä!) mutta mukaan lähti myös tuo korkeampi lipasto ja kolmen taulun sarja, jonka värimaailmaan tykästyttiin kovasti! Oon kuullut monesti, kun ihmiset paasaavat etteivät halua ostaa huonekaluja ja sisustustavaroita Ikeasta, koska "joka toisessa kämpässä on samanlainen". Mun mielestä sillä ei oo mitään väliä. Jos ite vaan tykkää kovasti jostakin, niin mitä se haittaa, jos moni muukin tykkää? Sitä paitsi en usko, että on kahta tismalleen samanlaista kotia ja sisustusta, vaikka olisikin käytetty samanlaisia elementtejä.



Sisustusjutuista ale-juttuihin! Mulla on paha tapa seota alennusmyyntien äärellä, tosin oon skarpannut aika paljon aiempaan. :-D Varsinkin silloin, kun olin H&M:llä töissä mopo karkasi todella helposti käsistä! Pari hassua juttua on kuitenkin tullut ostettua, ja koska tiedän että ainakin muutamat siellä tykkäävät vaateaiheista, niin tässä olis mun "löydöt"!



Ylemmän kuvan rintsikat on ihan täydelliset - kauniit ja niin mukavat! Niissä ei ole kaaritukia eikä toppauksia, mutta ne ovat omiaan löysien yläosien kanssa. Lisäksi olkaimet saa takaata "painianselkämäisesti" (en keksinyt parempaa termiä), joten ne eivät valu ärsyttävästi. Pannat maksoivat vaan euron kappale, mutta hei kuinka outoa, että mä en ikinä löydä sopivia hattuja, kaikki on liian ISOJA, mutta nämä kiristävät mun päätä?! Pitää koettaa venyttää niitä jotenkin. :-D

Alemmassa kuvassa näkyvä Vilan kimono on niiiiiiin mun uusi lemppari! Pahoittelut, kuvasta ei saa oikein tolkkua. :-D Yritän saada kuvattua uudet vaatteet myös päällä jossain vaiheessa! Tuo valkoinen on hippimäinen mekko lyhkäisillä hihoilla, supersöpö. Se on H&M:ltä, kuten liivit ja pannatkin. Sieltä löytyi myös yksi toinenkin mekko, joka ei valitettavasti näy tässä. Sen ostin myös syksyä silmällä pitäen mutta näillä viileillä kesäkeleillä se pääsee varmasti ekana käyttöön ja kuvattavaksi!

Ootteko te tehneet aleostoksia? :--)




Mä vedän nyt peiton takaisin korviin ja laitan Pretty Little Liarsin pyörimään. Heippa! xx



T: Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti