Sivut

torstai 18. kesäkuuta 2015

Möksötystä ja kotikontuja

Mua harmittaa ihan sikana, kun oon poistanut mun aikaisemman blogin! Oon usein just tämmönen, et kun haluan alottaa jotain alusta niin hus vaan kaikki vanha pois - mulla ei oo tallessa vanhoja päiväkirjojakaan kuin ehkä yks tai kaks vaikka varmaan kymmenisen niitä on kaiken kaikkiaan ollut. :-D Oon silpunnut ne tai joskus vissiin jopa polttanut... Tyhmä tyhmä minä! Blogissakin olis hauskaa niin mulle itselleni, kuin ehkä lukijoillekkin kurkata JOPA 5 (!!!) vuotta ajassa taaksepäin, jolloin aloitin Warwick Avenue -blogini. Mietin joskus pitäskö muuttaa tuo vanha nimi takaisin. :-)


Mun piti tänään myös tehdä jotain ihan uutta, nimittäin kuvata päivä mun kanssa -video, mutta heräsin puoli tuntia sitten ja nousin niin väärällä jalalla, että. Joku toinen kerta sitten, lupaan!

Ryhdyin jo eilen illalla blogihommiin, mutta.... T oli hukannut jonkun tärkeän laskun, ja kiukutteli siitä ja mä imin pesusienen lailla harmituksen myös itseeni ja rupesin siivoomaan ihan raivona. (Öö miks? En tiedä, teen niin usein kun suutun. :-D) T pyöri ympäri kämppää kuin myrskyn merkki, ja häntä ärsytti kun mä en symppaa tarpeeksi vaan kuuraan jotain pesuallasta ja mökötän. Kaiken kukkuraksi Lilo pissasi meidän sänkyyn. Okei, nyt tää naurattaa ja koko homma kuulostaa tosi huvittavalta, mutta eilen oli nauru kaukana. :-D Onneks meillä on toi parveke, mihin pääsee iltaviileällä vähän jäähdyttelemään! T istua kökötti siellä ja meillä on nyt siisti koti - lopulta mentiin ihan hyvillä mielin nukkumaan. :-) Mun ei tosiaankaan ollut tarkotus jakaa tätä stooria täällä teidän kanssa, mutta menkööt, tämmöstä tää joskus on muillakin, tiedän sen!

Vaikka kuinka väitän, ettei mua haittaa toi kesäsade ja harmaa taivas, niin ehkä se sit kuitenkin vaikuttaa munkin mielialaan.

Toissapäivänä kuitenkin oli ihan kiva keli, ja mä otin huvikseni kameran kaulaan, kun lähdettiin iltakävelylle. Nämä kaikki kuvat on otettu ihan muutaman sadan metrin päästä meidän kotitalosta!






On metsää, on yhteisöviljemää, on vanhoja kasvihuoneita, on vanhaa sairaalaa nykyistä ammattikoulua ja hautuumaa, joka ei tosin näissä kuvissa näy. Toisella puolella taloa on puolestaan junarata. Rakastan junien ääniä iltaisin!

Pahoittelut tästä ehkä vähän negispostauksesta, mutta nyt mulla on jo kahvikuppi kädessä ja arvatkaas mitä; mulla on ens maanantaina synttärit! <3 Päivä menee töissä, mutta kuitenkin, SYNTTÄRIT!

Viettäkää kaikki oikein ihana juhannus! <3



T. Hanna

4 kommenttia:

  1. Just kiva tällänen vähän erilainen postaus! Vaikka kauniit vaatteet, astiat sun muut on ihanaa kateltavaa niin on mukavaa vaihtelua lukea jotain tällästä vähän pintaa syvemmältä:)

    VastaaPoista
  2. Jee tekin tappelette!! ( :D <3 )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! mitä fiksuimmista aiheista... :--D
      pus <3

      Poista